fbpx

Afvallen verandert niet alleen jouw lichaam, maar ook jouw leven.

De laatste nieuwtjes en acties van Update Yourself.

Wij gaan over op een nieuw product!

Coach Nutrition logo

Wij zijn per 1 september 2020 over gegaan op een nieuw merk!
Een nieuw merk????? Yep, volledig up to date, vernieuwend, hip en vooral erg lekker.

Onlangs ben ik benaderd door een geheel nieuw, nog op de markt te komen merk. Coach Nutrition! Cliënten hebben hier onlangs een nieuwsbrief over ontvangen.


Ze zijn er weer, de “Bring a Friend” weken!

blank

Vivian en ik zijn van die maatjes door dik en dun. We doen bijna alles samen en ook afvallen deden we samen en dat maakt het toch echt nog wel een stuk leuker hoor.

Geen geouwehoer met avondeten, gewoon beide gaan met die banaan en lekker samen onze doelen achterna. Het was samen knallen, samen lekker bewegen en elkaar op het rechte pad houden. Het werd nog net geen wedstrijdje. Die zij overigens dik gewonnen heeft 😉 (anders slaap ik op de bank vannacht).

Ook samen met een vriend, vriendin, broer of zus is het gewoon net even wat leuker en makkelijker om te doen.

Om die vriend, vriendin, broer, zus of wie dan ook net even over de streep te helpen, hebben we nu de komende 2 weken een leuke aanbieding lopen. Starten jullie samen? Dan betaal je maar 1x de intake kosten en krijgen jullie beide 10% korting op de eerstvolgende bestelling. Dat is dus op de tweede week aan producten, als beide gestart zijn. (Door de corona maatregelen kunnen we jullie helaas niet samen/tegelijk op intake laten komen, vandaar even de omweg). Kortingen oplopend tot meer dan 35,-

(of) Ben jij zelf al actief bij ons en breng jij iemand binnen, dan krijg jij 10% korting op de eerstvolgende bestelling en ook de starter krijgt 10% korting op de eerste bestelling en hij/zij krijgt er een gratis shakebeker bij. Dat scheelt samen toch al snel zo’n 35,-

Voorwaarde: Meld je aan voor de actie en boek in de komende 2 weken (tot en met 1 mei) een afspraak voor uiterlijk 30 mei en geef daarbij gelijk aan dat je gebruik wilt maken van de “Bring a Friend” actie en met wie je samen gaat starten. Actieve cliënten, melden de “Friend” alvast bij mij aan en laten degene in de komende 2 weken de afspraak inplannen (tot uiterlijk 1 mei). App of bel mij (Arjen) op 0651510309

Februari actie

actie februari

Wat blijkt, acties helpen jullie net even over die welbekende streep! Dat snappen wij natuurlijk ook en daarom gaan we deze gewoon nog eventjes verlengen.

Let op, DE HELE MAAND FEBRUARI(!!!) hebben we een leuke actie, omdat we 2 jaar bestaan🎈; om het de twijfelaars 🤔 makkelijker te maken en natuurlijk onze agenda te vullen 😉.

Iedereen die deze maand als nieuwe cliënt op intake komt mag een gratis blik thee van Confettea uitzoeken t.w.v. €15,95 😲
Een ideaal product om het afslanktraject te ondersteunen.

Voorwaarde voor de gratis thee is dat je op intake komt op die plekken die wij beschikbaar hebben (vrij logisch 😬) en daadwerkelijk op dat moment de producten afneemt om te starten met het reguliere Straight away programma.

Ben je al cliënt en ben je nu actief bezig met het afslank of opbouw traject? Als jij iemand aanmeldt en diegene in februari bij ons gaat starten, mag jij tijdens jouw afspraak ook een blik thee uitzoeken. Voorwaarde is dat je ons wel zelf even laat weten dat er iemand via jou gaat komen, dat je nu actief bij ons bent en diegene daadwerkelijk start met Straight away het programma.

Was jij er al vroeg bij en heb je al een afspraak staan voor een intake? Dan laten we jou natuurlijk niet zitten. Ook jij mag dan een thee uitzoeken. 😉

We zijn alle dagen bereikbaar op ☎ 0651510309, je mag bellen, je mag appen, wat je maar fijn vindt.
Als de plekken gevuld zijn stopt de actie en het gaat om de agendaplekken tot en met vrijdag 28 februari 2020.

Wil je meer weten over de smakelijke en biologische theekruiden van Confettea? Ga dan nu naar https://confettea.nl/ Je kunt ze ook altijd daar bestellen en cliënten van ons bestellen ze in hun eigen online omgeving.

Maximaal 1 per klant.

Overnight oats

Mijn lunch?

Ik krijg vaak de vraag wat ik nou eet.
Laten we voorop stellen, dat ik iedereen de beste adviezen geef, maar echt niet een gezondheidsgoeroe ben of wat dan ook.

Ik geniet ook van wat het leven te bieden heeft, maar heb wel geleerd hoe ik dat met (mijn) mate(n), kan doen en de balans erin kan houden.

Ik ga wel voor gemak en snelheid. Ik wil snel en makkelijk ontbijten, tussen de cliënten door even snel kunnen lunchen en als ik om 19:30 klaar ben moet er ook nog een diner in.
Fastfood, niet te verwarren met junkfood. 😉

Dat betekent soms wel wat meal preppen om het gezond te houden. Zo ook met mijn lunch.

Ontbijt is natuurlijk niet zo moeilijk. Dat doen we thuis met de Goodmorningshake van Straight away.

Voor de lunch ga ik 9 van de 10 keer voor een overnight oats. Ik ben niet zo’n fan van brood. Ik vind het wel lekker, maar ik doe het er gewoon niet zo lekker op. Snel weer honger en mijn buik en bloedsuiker reageert er niet heel lekker op. Er is een bepaald variant van brood wat ik graag eet, wat mijn cliënten ondertussen wel kennen en ik maak zelf vaak een koolhydraatarme en eiwitrijke variant, omdat ik die voor mijn studie HBO Voeding en Diëtetiek verder ontwikkel. Onderdeel van het vakkenpakket 😊.

Dus… de overnight oats. Ik ben altijd al een fan van havermout geweest. Het is een mooi graansoort, van nature soort van glutenvrij, eiwitrijk, anti-oxidant enz enz enz, zoek de rest even op Google 😉

Overnight oats betekent dat je het dus laat weken, zodat het lekker eetbaar wordt. Ik maak het voor 4 dagen vooruit en bewaar het afgesloten in de koelkast, maar je kunt het ook 1 uur voor het eten maken. Ook handig om mee te nemen naar je werk en daar in de koelkast te zetten.

Klik hier om meer te lezen

Slaap jij genoeg?

Hoeveel slaap jij eigenlijk? 😴

Ik krijg best veel cliënten die door slaapproblemen of gewoon door een ongezonde leefstijl een chronisch tekort aan slaap hebben. Ik kom daar vaker mee in aanraking, omdat dit mede een oorzaak is van overgewicht.

We weten allemaal wel dat slaap ons laat herstellen van de dag, maar wat het doet en hoe belangrijk het is, dat weten we vaak niet. Ik wist het eerder ook niet. Vroeger, sliep ik ook niet meer dan 6 uurtjes per nacht. Er was altijd wel iets wat ik liever deed. Werken, klussen, sporten, nog even een serie kijken of nog even op het internet lopen te klooien. Zoveel mogelijk gebruik maken van de dag. Als je namelijk de hele dag gewerkt hebt, dan eten, dan nog sporten, dan wil je ook wel even kunnen ontspannen.

Tot het moment dat je lichaam letterlijk begint af te breken. Beetje bij beetje merk je dat het iets met je doet. Althans… Er gebeurd vaak van alles, maar je verwijt het nooit aan te weinig slapen. Langzaam beginnen de kwaaltjes, daarna de mentale weerstand en zo begin je heel langzaam en beetje bij beetje wat af te takelen. 🥴🥺

Klik hier om meer te lezen